GoogleTranslate

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Viikonlopun antia


Niinkuin aikaisemmin jo kerroin, meitä on 17:sta eri maasta ja meitä asuu tässä hotellissa noin 60. Ikähaarukka on 18-60, mä luulin todellakin olevani vanha tähän, mutta positiivinen huomio oli, etten ole.
Täällä on muutama mies Englannista, Walesista (ihana murre), jotka tekevät samaa teurastustyötä kotimaassaan vakituisesti.

Sitten on oma ryhmänsä vanhoista Neuvostoliiton maista, jotka vain palvovat rahaa ja säästävät siinä missä voivat (syövät toisten ruoat mm.) ja vievät joka kruunun mennessään kotimaahansa.
Ruotsalaiset ovat myös hyvin edustettuna ja ovat siinä parinkympin molemmin puolin, hauskoja tyttöjä ja poikia. Ja takaavat sen ettei norjankieleni pääse ihan rapautumaan näiden kuukausien aikana.

Islantilaisia nuoria on myös lähiseuduilta ja olen ystävystynyt eniten Akureyrista olevan Ingibjörgin kanssa. Ja kiitos Ingin, hän tarjosi mulle sen "priceless moment" elämyksen. Olen suuri Steindinn okkar-fani. Kyse on niin mustasta huumorista välillä, että oksat pois. Videoklipit ovat islanninkielisiä, mutta kiitos Kobbin kääntämisen, olen nauranut itseni tärviölle. Eilen illalla Ingi tuuppasi minulle puhelimen ja sain änkytettyä jotain ihan puutaheinää Steinþórille. Alla youtuben video.



Idea pääpiirteittäin; Alienit hyökkää ja maailma on kaaosta. Steindinn tulee paikalle ja muut kauhistelevat ja mies vain toteaa kokeneesta paljon pahempaa. Video jatkuu muistelulla, kuinka äiti yritti myydä poikaansa, isä oli umpidoku, täitkin (ainoat ystävät) jättivät, opettajat kiusaa ja niin edelleen. Ég dansa það af mer tarkoittaa Tanssin sen pois.
Edit: Laitoin youtuben linkin omaan postaukseen, koska ainakin mulla tuo linkki herjaa androidilla tarkastellessa.

http://www.youtube.com/watch?v=ToXg7gE-vWI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti