GoogleTranslate

lauantai 7. syyskuuta 2013

Hahahhaha, hyvä minä

Vetäsin sitten kahta tölkkiä lukuunottamatta koko pakin ja kävin riekkumassa nuorison kanssa baarissa. No, onneks sentään tajusin tulla ajoissa kotio, viimeisen puhelun mukaan olen ollut sängyssä ennen yhtä. Heräsin ennen seiskaa ekan kerran, megalomaaninen jano ja päänsärky. Buranaa ja karpalomehua ja lisää unta. Nousin puolenpäivän aikaan ja nyt olen 2,5 tuntia suunnitellut reissua krapularuoan pariin. Hampurilaista ja juustotikkuja ja kylmää kolaan, nam

Niin pikkuapinaiseni, käykää tutustumassa Satun blogiin, siellä on juttua siitä miten ne lampaat kaapataan. Ja muutenkin paljon mielenkiintoista, siinä on kirjoittaja makuuni.

Ja katsomassa Youtubesta seuraava, kuvaan ilmestyvä mies 15 sekunnin kohdalla on hauska ukko, on mua vastapäätä ottamassa mahoja ulos ja heitti mut perjantaina viinakauppaan :D

Nordlenska (videossa ei ole mitään raaakaa materiaalia, vain ns. lopputuotantoa ja valmiita tuotteita.

Edit: Kuvissa päivän antia kävelyltä
Joku ihme tatti, hotellin nurmikolla
Viikonlopun eväät
Suihkulähde Islantilaiseen tyyliin, älä polta sormiasi
Lunta vuorilla
Sieniä asfaltinhalkeamassa
Tämän pienemmällä ei mua sais asettumaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti