GoogleTranslate

lauantai 14. syyskuuta 2013

Paskanpuhumisesta

tai oikeestaan siitä kun laulaa linjalla suu auki ja saa lusikallisen lampaanpaskaa suuhun. Huvittavinta oli se, että 2 muuta meinas oksentaa, minä en. No ei se hyvälle maistunut, mutta ei se nyt olis oksentamisellakaan parantunut.
Vuonon toisella puolella oli vuorilla lunta jo alas asti. 

Jätin uimisen väliin tänään, monestakin syystä. Mä luulen, että toi mun käsi on tulehtunut ja silloin ei lämmin tee hyvää. Toisekseen mulla oli pyykkipäivä ja repussa ja kassissa oli 25 kg pestyä, märkää pyykkiä. Kolmanneksi Ingibjörg lähti sinne vuorille metsästään hevosilla ja koirilla niitä viimeisiä lampaita.
Kirjaimillisesti katukuvaa

Kyllä mua vähän sylettää, etten tohtinut lähteä mukaan. Viimeisistä ratsasteluista on turkasen kauan, reissussa ollaan melki kolme vuorokautta ja kesken ei oikeen voi jättää. Mä en vaan halunnut lähteä mahdolliseksi taakaksi, se on kuitenkin Ingille ja sen perheelle työreissu. Mutta Ingi ehdotti, että lähtisin seuraavalle turistireissulle päiväksi mukaan, ja lähdenkin jos vain kunto ja aikataulu antaa myöden.
Svalbard (talon nimi) myytävänä

Kävelin hitaasti tänään kotiin, keli oli mukava, aurinko paisteli ja perjantai on mukava päivä. Mulla on kotimatkalla muutama kaveri jotka osaa jo odottaa mua, olen napannut töistä iltapäiväkahvilta aina muutaman kantapalan leipaa kavereilleni ja kummasti sorsaperhe on oppinut viikossa tunnistamaan minut leiväntuojana. No tänään päätin sitten kuvata kavereitani, niin tottakai unohdin siinä pyykki hässäkässä ne leivät pukuhuoneen penkille.

Otin töiden jälkeen parin tunnin päikkärit ja sitten en olekaan tehnyt mitään rakentavaa. Tapellut korkeintaan Skypen kanssa. Niin ja puhuin niiiiiiiiiiiin ihana puolitoistatuntisen puhelimessa, etten muista koska viimeksi. Sydänsydänsydänsydän. Tästä on hyvä mennä tabletin kanssa ja voimalla nukkumaan. Huomenna yritän tehdä jotain rakentavaakin.
Iltalenkillä Klo:n Straumenilla syksyllä 2012 A:n kanssa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti