GoogleTranslate

maanantai 7. lokakuuta 2013

Älä lue, tätä et halunnut tietää...

En tiedä, joku sekotti mun kierron ihan totaalisesti. Liekö tämän keikan aiheuttama stressi vai keväällä ja kesällä napsitut e-pillerit, kun fiksasin kiertoa sopivammaksi.
No lopputulos oli se, että mentiin neljättä kuukautta ilman oirettakaan.
Jäin oikeesti miettimään, että vaihdevuosiako se alkaa mulle tekemään, piti oikeen googlettaa. Eikä se mahdotonta tässä iässä olekkaan.
No, joku päivä viimeviikolla, sillä älyttömällä 10 minuutin tauolla, jolla ei ehdi mitään tekemään kunnolla, juoksin vielä viimeminuutilla vessaan mikä tupakan polttamisesta jäi yli. Jihuu, mikä ilo, ei ole harmooni epävireessä, ainakaan kokonaan. Juoksin kaapille ja hain tampoonin ja huikkasin kämppikselle englanniksi, että pelko vaihtareista on ainakin toistaiseksi turha. Koko naislauma purskahti nauramaan ja taputtamaan. Tilanne oli jotenkin niin vallottaman hauska, munkin mielestä.
Pointti oli tässä, mä olin oikeesti jonkun viikon ihan paniikissa, mä en kestä ajatusta, että mä vanhenen peruuttamattomasti. Rypyt ja muut sen semmoiset vielä kestän, mutta vaihtarit ajatuksenankin saa mut tuntemaan, että mun naiseus on mennyttä. Täytyy myöntää, etten tiedä koko asiasta juuri mitään, koska en halua. Haluan sulkea sen pois mielestäni, jonnekin vanhainkodin ovensuuhun. Tiedän, olen lapsellinen ja tyhmä.
Loppuun on hyvä laittaa lempiartistini sysimustaa huumoria made in Iceland. Ei naurata, ei. Muahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahhahahhaahhahahahhahahahahhahaha!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti